Повернення і обмін товарів GRITANA –
У відповідності до чинного законодавства здійснюємо повернення і обмін виробів протягом 14 днів з моменту отримання Вами товару за умови цілісності повертаємих виробів і упаковки (наявність збережених ярликів, бирок, упаковок зі штрих-кодом; відсутність слідів носки, плям і інших забруднень). Прошу звернути увагу, що всі витрати пов’язані з доставкою товару несе покупець, крім випадків виробничого браку, нашої помилки, пересорту. Також, якщо Вам не підійшла річ, Ви можете обміняти її на інший розмір або будь-яку іншу річ на сайті, для цього Вам необхідно оформити нове замовлення на сайті, вибравши вподобану Вам річ для заміни і написати в коментарі до замовлення, що це обмін. Адреса для відправки в разі обміну/повернення – м. Одеса, від. Нової Пошти №63, +38 099 424 88 65. Після отримання речі ми перевіримо її цілісність і відправимо Вам обрану Вами заміну або відшкодуємо суму повернення згідно з накладною на наданий Вами банківський рахунок (реквізити). Терміни проведення обміну залежать від того коли ми отримаємо від Вас посилку з поверненням. Після отримання повідомлення від Нової Пошти про прибуття повернення, протягом 2-х робочих банківських днів, ми відправляємо Вам заміну на Ваше повернення. Термін проведення оплати – 3 робочих банківських дня після отримання нами посилки.Попередньо оплачені, але не забрані вчасно замовлення повторно відправляються за умови компенсації транспортних витрат (послуг «Нової пошти» з доставки в обидві сторони). Або за домовленістю сторін здійсняться повернення коштів за замовлення на картковий рахунок покупця за вирахуванням транспортних витрат. У разі, якщо клієнт не забрав посилку протягом безоплатного/гарантованого терміну зберігання (5 робочих днів) на “Новій Пошті” всі наступні замовлення відправляються тільки в разі часткової чи повної передоплати. Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу третіх осіб (транспортні компанії, фінансові установи та інше).
Повернення і обмін “Товарів партнерів”-
“Товари партнерів” підлягають поверненню/обміну на стандартних умовах. Прошу звернути увагу, що терміни проведення обміну та відшкодування оплати в разі повернення становлять 7-10 днів робочих банківських днів.
Питання пов’язані з товарами партнерів
Більш докладно про товари партнерів-
GRITANA співпрацює тільки з офіційно зареєстрованими партнерами, гарантуючи якість і справжність кожної речі, яку Ви у нас купите. Наші фахівці в області закупівель прикладають максимум зусиль для розширення асортименту і створення якісної і самої вигідної пропозиції для наших покупців.
Повернення і обмін “товарів партнерів”-
У відповідність до чинного законодавства здійснюємо повернення і обмін виробів протягом 14 днів з моменту отримання Вами товару за умови цілісності повертаємих виробів і упаковки (наявність збережених ярликів, бирок, упаковок зі штрих-кодом; відсутність слідів носки, плям і інших забруднень). Прошу звернути увагу, що всі витрати пов’язані з доставкою товару несе покупець, крім випадків виробничого браку, нашої помилки, пересорта. Також якщо Вам не підійшла річ, Ви можете обміняти її на інший розмір або будь-яку іншу річ на сайті, для цього Вам необхідно оформити нове замовлення на сайті, вибравши вподобану Вам річ для заміни, і написати в коментарі до замовлення, що це обмін. Адреса для відправки в разі обміну/повернення – м. Одесса, Від. Нової Пошти № 63, за номером телефону 0674813508. Після отримання речі, ми перевіримо її цілісність, і відправимо Вам обрану Вами заміну або відшкодуємо суму повернення згідно з накладною на наданий Вами банківський рахунок (реквізити). Терміни проведення обміну залежать від того, коли ми отримаємо від Вас посилку з поверненням, після отримання повідомлення від “Нової Пошти” про прибуття повернення, протягом 5-ти робочих банківських днів, ми відправляємо Вам заміну на Ваше повернення. Термін проведення оплати – 5 робочих банківських днів після отримання нами посилки.Попередньо оплачені, але не забрані вчасно замовлення повторно відправляються за умови компенсації транспортних витрат (послуг «Нової пошти» з доставки в обидві сторони). Або за домовленістю сторін здійсняться повернення коштів за замовлення на картковий рахунок покупця за вирахуванням транспортних витрат. У разі, якщо клієнт не забрав посилку протягом безоплатного / гарантованого терміну зберігання (5 робочих днів) на Новій Пошті всі наступні замовлення відправляються тільки в разі часткової чи повної передоплати. Інтернет-магазин не несе відповідальності за роботу третіх осіб (транспортні компанії, фінансові установи та інше).
Акції, програми лояльності, промокоди для “товарів партнерів”-
Прошу звернути увагу, що акції, знижки та промокоди GRITANA не діють на «Товари партнерів». Для “товарів партнерів” передбачені окремі програми лояльності та бонуси. У разі, якщо у вас в одному замовленні будуть присутні товари GRITANA і партнерів одночасно, знижка і програма лояльності спрацює лише на товари GRITANA .
Оптові ціни для “товарів партнерів”-
Прошу обратить внимание, что “товары партнеров” не идут в зачет количества единиц оптового заказа, на них не действуют оптовые цены. В случае, если у вас в одном заказе будут присутствовать товары GRITANA и партнеров одновременно, оптовая скидка сработает лишь на товары GRITANA.
Інші поширені запитання про роботу інтернет-магазину:
Закритий розпродаж-
Наш сайт проводить безпрецедентні розпродажі з реальними знижками до 80%. Розпродажі проходять раз на два тижні, про дату початку розпродажу Ви можете дізнатися у розділі «Акції» на сайті. На жаль ми не знаємо заздалегідь який товар буде брати участь в Закритому розпродажі. Знижки надаються тільки на асортимент, який присутній в Закритому розпродажу, а не на весь асортимент сайту. Для участі в закритій розпродажі Ви повинні підписатися на е-майл розсилку на нашому сайті. У день початку Закритого Розпродажу Ви отримаєте на пошту листа з датою початку та промо кодом, який необхідно ввести у Кошику в поле «Застосувати купон» для отримання відповідної знижки. Також Ви можете застосувати купон при оформленні замовлення в останньому полі «Оплата». Прошу звернути увагу, що знижки Закритого розпродажу не діє на «товари партнерів».